Päev 28 – Pilt Sinust minevikus ja nüüd, kuidas oled muutunud?

Vasakul pool mina 15aastasena iga-aastase portreepildi tegemisel. Paremal mina 20aastasena, olles Raplamaa Osaluskohviku päevajuht. Kuidas olen ma muutunud?

  • Kehakuju – no puberteet puberteet. Ainult paremuse poole õnneks ja võin rahule jääda.
  • Riietusstiil – 15aastasena käisin ma tõesti niimoodi riides ja ma absoluutselt ei kahetse. Mul oli 5 paari eri värvides võrrkindaid, nahkkäevõrud jne. Siiani meeldib selline stiil aga ma lihtsalt ei viitsi enam ise end sättida ja pikkade neetidega käevõru kandes seda pidevalt ära võtta, kui jopet selga panna ning siis uuesti peale panna. Tanksaapaid kannan siiski siiani, neist ma ei loobu. Praegu olen rohkem pluus+(terved)teksad inimene ning üritan rohkem minna seelikud/kleidid inimese poole. Aga needsamad lõhkised teksad on siiani alles, kuigi neid on rohkem parandatud, lapitud (isa ei lubanud üks hetk enam uksest välja, enne kui ema lappe alla ei õmble) ja täiskirjutatud.
  • Vasakpoolse pildi mina poleks elu sees uskunud, et suudab ligi sündmuse, kus osaleb ligi 80 inimest, päevajuht olla. Oli hirmus, oli aga minu enda vana gümnaasiumi õhkkond oli niivõrd meeldiv et avaliku esinemise närv haihtus õige pea ning enam ma seda ei karda.
  • Sõbrad – 15aastase minu elust on sõpradeks jäänud 2-3 inimest. Kui oleks võtnud gümnaasiumiaegse pildi, oleks see number juba kordades suurem aga põhikoolis polnud nii palju väärt inimesi, kellega tahaks siiani suhelda.
  • Eesmärgid – ups, see pole vist eriti muutunud. Endiselt 3 last tulevikus, tahan kirjutada ning tulevikus (20aastase mina jaoks küll kaugemas kui ma 15aastasena arvasin) ehk mingil moel politseitööga siduda.
  • Huvialad – ratsutamine ja karate jäävad osaliselt sinna perioodi ja mõlemast alast on kahju, et ma neid enam ei harrasta. Vahepeale olid jooga ja jõusaal ning mõlemaga tahaks uuesti tegelema hakata. Kui nüüd aega ja raha ja muid imeasju on.
Jaga oma mõtteid

