Päev 23 – Mida Sa väga ihaldad?

Oma tuba! Jah, mul on ühikatuba aga seal elan ma koos kahe teise tüdrukuga, kes on täitsa toredad ja mul on hea meel, et just nemad on minu toakaaslasteks aga siiski. Muidugi on mul ka kodu aga pärast seda kui meie õega välja kolisime sai meie toast vanemate tuba ja no elutuba ei ole minu tuba. Pigem lihtsalt ajutine ööbimispaik. Ja kolmandana olen kõige rohkem Mihkli juures aga no see on tema tuba, mitte minu oma.

Kõikides eelnimetatud kolmes kohas tunnen end tegelikult hästi ja mugavalt aga see pole see. Tahaksin oma tuba, mida võin enda äranägemise järgi sättida. Kutsuda sõpru külla, ilma et keegi segaks. Vahetada kardinaid, kui tahan või kasvõi nädal aega mitte koristada, sest mul pole tuju. Aga eelkõige tahan oma tuba seetõttu, et ma tahaksin viimaks ometi paika panna oma raamaturiiuli, kuhu saan kõik teosed ritta sättida, mis mul praeguseks kogunenud on. Nii hea oleks riiulist võtta, lehitseda ja lugeda ning siis tagasi panna. Raamaturiiul oleks tõesti esimene asi, mille ma muretseksin kui oma toa saaksin. Saksamaal oli mul täpselt selline oma tuba ja mulle nii meeldis see. Ainult et millal järgmine kord oma tuba saan omada, kes seda teab. Seni peab ka see raamaturiiul ootama, sest ühikasse see ei mahu, koju see ei mahuks ja Miku juurde ka vast ei mahu.

Jaga oma mõtteid

