Minu 2011

Kasutasin siis järjekordselt Mormerlari blogipostitust. Üritasin ka muid variante leida, ent ilmselgelt on mu googeldamisoskused allpool arvestust.

1. Mida sa tegid aastal 2011, mida sa polnud varem teinud?
Astusin ülikooli.

2. Kas sa pidasid kinni oma uusaastalubadustest? Kas annad uusi lubadusi?
Ma vist ei andnudki uusaastalubadusi, nii et pole millestki kinni pidada. Uusi lubadusi vist ka ei hakka andma. Sean lihtsalt eesmärke, mida võiks täita.

3. Kas keegi su lähedastest sünnitas?
Eip. Üks sõbranna sai küll imearmsa pisipoja emaks aga perekonnas ja suguvõsas on hetkel kõik kas sellises vanuses, et lapsed alles hakkavad mõne aasta jooksul tulema või oodatakse lapselapsi. Aega on küll selle kiire asjaga.

4. Kas keegi su lähedastest suri?
Õnneks mitte ja loodan, et 2012 see ei muutu.

5. Mida sa sooviksid omada aastal 2012, mis puudus aastal 2011?
Oma tuba/korter/ruum ja oma raamaturiiul, mille saan teoseid täis laduda.

6. Mis riike külastasid?
Saksamaa, Läti, Leedu.

7. Mis kuupäev aastast 2011 jääb igaveseks su mällu? Miks?
8. juuli. Sel kuupäeval maandusin Estonian Airi otselennuga Berliinist Tallinnas ning kolisin kõige täiega tagasi Eestisse.
8. Mis on selle aasta suurim kordaminek?
Ülikooli tasuta kohale pääsemine ning (praegu veel) normaalsete tulemuste omamine.

9. Mis oli su suurim läbikukkumine?
Saksa keele oskuse hirmkiire nõrgenemine.
10. Kas sa olid haige või said mõne vigastuse?
Endiselt on mul aneemia. Alles eile öösel suutsin käe niimoodi lõhki sügada, et praegu mingi rohi peal. Tarkusehamba põletiku vms sain ka aga muidu… terve kui purikas.

11. Möödunud aasta parim ost.
Alus minu sülearvutile. Kuigi ma ostsin ka megailusaid kingi ja kaks superkena kleiti on see 28 eurot maksnud alus kõige rohkem ära tasunud. Esiteks võin ma nüüd läppariga ka voodis lebotada, kartmata et arvuti üle kuumeneb. Igal pool mujal kui mitte laua taga on ka kordades mugavam istuda ja kirjutada, kui arvutil alus all. Teiseks, ei kuumuta ma enam oma jalgu ära. Kolmandaks, alusele sisseehitatud ventilaator jahutab ka mu arvutit, tehes mängimise tunduvalt paremaks.
12. Kelle käitumine teenib sult aplausi?
Mihkel
13. Kelle käitumine ajab südame pahaks?
Kõigi nende, kes teevad minu valitud eriala maha, sest esiteks see on nõme ja teiseks niivõrd lihtne nagu “jalutskäik pargis”. Ja siis need ka veel, kes hakkasid vinguma minu unistust baka cum laude 

lõpetada ja rääkima, kuivõrd nõme ja mõttetu see ikka on. ÖÖÖÖÖÖÖKK!

14. Kuhu läks enamik su raha?

Tõenäoliselt toit aga kui eluks vajalikud asjad kõrvale jätta siis riided ja jalanõud. Ups.

15. Mis sind möödunud aastal tõeliselt elevusse ajas?
Märkmik, mille peal on mingist tugevast materjalist tehtud draakon. Oi kuidas ma eputasin sellega.

16. Mis lugu jääb alatiseks aastat 2011 meenutama?
Taylor Swift – Mean. Mitte, et aasta oleks sellega niivõrd seotud aga need sõnad ja paljud kommentaarid loo all on lihtsalt superhead.

17. Võrreldes eelmise aastaga, oled sa:

i. õnnelikum või kurvem? Õnnelikum

ii. kõhnem või paksem? Kõhnem

iii. vaesem või rikkam? Vaesem

18. Mida sa soovid, et oleksid rohkem teinud?
Berliini peal ringi käinud.

19. Mida sa soovid, et oleksid vähem teinud?
Vabandusi otsinud, miks mitte Friedersdorfist ära minna, miks mitte kirjutada, miks mitte kabinetist 100 meetri kaugusele ujuma minna jne.

20. Kas sa armusid aastal 2011?
Jah

21. Kui palju üheöösuhteid?
Null

22. Mis oli su lemmik sari või telesaade?
“Game of Thrones” uutest ja vanadest “How I Met Your Mother”, mille ma alles see aasta üldse avastasin.

23. Kas sa vihkad kedagi täna, keda sa eelmisel aastal samal ajal ei vihanud?
Ei

24. Parim raamat, mida lugesid?
Hea küsimus. Ma ei mäleta isegi, mida ma võisin aasta algusepoole lugeda. Peaks lugemispäeviku pidamise käsile võtma. Aga viimasel ajal loetute hulgast: Õudne Eesti.

25. Mis oli su suurim muusikaline avastus?
The Band Perry

26. Mida sa tahtsid ja said?
Tagasi Eestisse tulla, ülikooli sisse saada, suvine töökoht.

27. Mis oli selle aasta parim film?
Laenatud aeg

28. Mida sa tegid oma sünnipäeval, kui vanaks said?
20 sain. Õigel päeval olin tööl jms. Sünnipäeva pidamise päeval tegin sõpradega aiamaal väikese peo

29. Mis on see üks asi, mis oleks teinud aasta nii palju paremaks?
Lotovõit?

30. Kuidas sa kirjeldaksid oma selle aasta moestiili?
Keskendumine ilusatele kingadele ja ilusale pesule. Muidu… teksad ja pluus. Ahjaa, lubasin endale ka et musta värvi riideid ma endale enam üldjuhtudel ei osta, vaid kavatsen olla värviline.

31. Mis sind mõistuse juures hoidis?
WoW, Mihkel, Kati. Inimesed, kes projektidega aitasid.

32. Milline kuulsus sel aastal kõige rohkem sulle meeldis?
Pink

33. Milline poliitiline küsimus sinus enim tundeid tekitas?
Eeee… Tallinna TV vs. lasteaiad

34. Keda igatsesid?
Saksamaal olles ehk aasta I pool: Mihklit, Katit, peret ja teisi Eestisse jäänud lähedasi sõpru
Eestis olles ehk aasta II pool: Anne, Sebastian, Berliin

35. Kes oli parim uus tutvus?
Minu kursus

36. Ütle meile üks elu õppetund, mida sulle 2011 õpetas.
Kasuta kõiki võimalusi, mis tekivad ning leia julgust oma mugavustsoonist välja murda. Kui sa seda ei tee, siis hiljem kahetsed.

Jaga oma mõtteid

