Päev 13 – Kiri kellelegi, kes Sulle haiget on teinud.

Kallis Inimene,

Sa oled mulle haiget teinud ja olen su peale tige olnud. Nii mõnegi pisara valanud. Aga mis möödas, see möödas. Ei ole ma unustanud ega andestanud. Ei unusta kunagi, ei andesta enne kui tuled ja andeks palud. Muidugi, kui Sa mõistad. Kahtlen, et ise seda taibanud oled – vabandust, aga senise kogemuse järgi on jäänud mulje, et oled loll kui lauajalg ja tunnete olemasolu on võrdne jääkamakaga. Juhul kui oled aga mõistnud oma tegusid ja selle tagajärgi, siis loodan et häbened silmad peast välja, ei tee enam kunagi midagi sellist ning eelkõige – kõik tuleb sulle endale ringiga tagasi.

Seni aga kuni kord Sinu kätte jõuab ja ise oma vilju maitsta saad, pean natuke tänama ka. Ilma Sinu tegudeta poleks ma kindlasti see, kes ma olen praegu ja poleks ma kindlasti jõudnud sinna, kuhu olen praegu jõudnud.

Kohtumiseni.

E.

Jaga oma mõtteid

