Päev 12 – Kuidas Sa blogima hakkasid?

Eelmine suvi lõpetasin ma gümnaasiumi ja mind ootas koos rahvatantsurühma Järvakesega reis Shanghaisse, Hiinasse! Selleks, et kõik Eestisse jääjad saaksid end kursis hoida, mis me seal teeme, seadsin WordPressis blogi sisse ning kümme päeva seiklust sai kenasti kirja.

Hiinast tagasi tulles sain 17 päeva veel Eestimaal olla ja siis ootas mind Saksamaa, mille blogi tegin õigupoolest juba maikuus aga täitma hakkasin pidevalt alles Saksamaal viibides. Saksamaa blogi teenis sama eesmärki – hoida Eestisse jäänuid minu tegemistega kursis. Ema printis kõik tekstid välja ka, paks kaustik tuli =)

Ja nüüd siis minu kolmas blogi. Tudengiraport – noh, ma olen ju tudeng siiski ja paremat nime minule pähe ei löönud.

 

PS: Nüüd ma olen keskendunud oma Hiina reisi meenutamisele, selle asemel et koosolekule tähelepanu pöörata >.<

Jaga oma mõtteid

